“Dubbelkvart” aktuellt från biblioteket om forsknings- och undervisningsstöd

** This blogpost is also available in English **

“Dubbelkvart” kommer till Norrköping

“Dubbelkvart” är namnet på Universitetsbibliotekets korta, öppna lunchföredrag om aktuella frågor inom forsknings- och undervisningsstöd.  På Campus Norrköping blir det fem tillfällen under vårterminen 2020.

Vi håller till i Utsikten, plan 7 i Kåkenhus så ta med din kaffekopp efter lunchen och kom och lyssna. Samtliga tillfällen kl. 12.15 – kl. 12.45. Se datum nedan.

Vårens program tar upp  Bibliometri, Plan S och Open Science, Att sprida sin forskning, Planera undervisning med biblioteket och Alumners tillgång till kvalificerad information.  Föredragen kommer att  hållas på engelska.  Se fullständigt program nedan.

Har du frågor får du gärna vända dig till Kerstin Annerbo eller Britt Omstedt, Campus Norrköpings bibliotek.